Čtvrtek, 21 listopadu, 2024
- Reklama -123jobs

Ozdobte si na Vánoce domácnost dřevěným betlémem, svícny i anděly

S tematikou Vánoc můžeme v obchodech najít mnoho produktů. K nedílným znakům Vánoc patří věnce, hvězdy, zvonečky, chvojí, vánoční stromeček, purpura, jmelí a mnohé jiné. Pokud máte rádi dřevo, můžete si mnohé tyto prvky, ale i dřevěné betlémy a další, koupit v e-shopu Amadea.cz. Najdete tady krásně zboží z masivu z české výroby. Ceny vás mile překvapí. 

Ozdobte stůl dřevěným podnosem i podtácky

Na Vánoce, ale i při mnoha jiných příležitostech v roce, se nám bude zaručeně hodit dřevěný podnos. Každý dřevěný podnos z Amadea.cz je vyroben z kvalitního dřeva a do detailů zpracován. Použití podnosů je velmi různorodé, záleží na tvaru, jaký zvolíte a velikosti. Naložit na něj můžete maso, pečivo, buchty, ovoce, zeleninu, jednoduše, co je potřeba.

V nabídce jsou kulaté i obdélníkové dřevěné podnosy. Velmi hezký je např. kulatý podnos s gravírovaným ozdobením v podobě mandaly. S průměrem 30 cm je dostatečně velký na naložení takřka jakéhokoli pokrmu. 

Dřevěné podtácky nejen pro bezpečí stolu

Stává se vám, že vám orosená sklenice zanechá kolečko na ubrusu? Anebo se bojíte, že horký hrnek s čajem udělá trvalý otisk na laminovém nebo masivním stole? Nejlepší je používat podtácky, a i ty nabízí Amadea.cz v krásném dřevěném provedení. 

Dřevěné podtácky můžete koupit v praktickém stojánku, ba co víc, i stojánek může být různě řešen. Jeho součástí může být i svícen, do něhož vložíte čajovou svíci. 

Dřevěné příbory překvapí svým příjemným použitím

Už jste jedli „dřevem“? Pokud ne, nenechte si ujít příležitost, a kupte si dřevěné příbory. Mohou být i skvělým námětem na dárek k Vánocům pro ty, které máte rádi. Vyberte si ideální velikost masivní dřevěné lžičky, vidličky a nože, nebo se podívejte na kuchyňské náčiní, s nímž je radost pracovat.

Kompletní nabídku zboží, v němž se nachází i prvky pro děti, šperky nebo motýlky k obleku, najdete na Amadea.cz. Čeká na vás české zboží za příjemné ceny.

Další články autora

Komentář

Reklama

PR článek